+380667361911
kardio35@ukr.net
КНП «Херсонський обласний кардіологічний центр» ХОР
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі природного газу
На виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» та застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі —Особливості) із змінами.
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС
природного газу кількістю 18,0 тисяч метрів кубічних
код ДК 021: 09120000-6: Газове паливо
Вид та ідентифікатор закупівлі – закупівля без використання електронної системи інд.код оголошення ID: UA-2025-10-27-015447-а
Очікувана вартість предмета закупівлі – 306946,80 грн, з урахуванням ПДВ
У замовника є потреба у здійсненні закупівлі природного газу для повноцінного функціонування лікувального закладу за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за кодом 021:2015:09120000-6: Газове паливо з очікуваною вартістю 306946,80 гривень.
закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
договір про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг»; код ЄДРПОУ 42399676; 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1.
Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Уповноваженою особою замовника було оголошено відкриті торги особливостями з ідентифікатором UA-2025–10–10-012472-a на придбання товару: Природний газ Код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника:09120000-6: Газове паливо (далі – Закупівля), про що свідчить наявність звіту про результати проведення такої процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Така процедура була автоматично відмінена електронною системою закупівель на підставі пункту 51 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень/послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень/робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень (вибрати необхідне), може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей укласти прямий договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» код ЄДРПОУ 42399676 на постачання природного газу на суму 306946,80 грн. з ПДВ без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу (без використання електронної системи) для закупівлі товару.
Враховуючи наведене, є підстави для застосування п.п. 6 п. 13 Особливостей при укладанні договору на поставку природного газу. Щодо обрання постачальника слід зазначити наступне: 8 жовтня 2025 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову №1267 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня
2022 р. №812». Згідно з якою, термін дії спеціальних обов’язків, покладених на ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» щодо постачання природного газу окремим категоріям споживачів, зокрема бюджетним установам та виробникам ТКЕ продовжено до 31 березня 2026 року, тобто до завершення наступного опалювального сезону.
ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 жовтня 2025 р. по 31 березня 2026р. (включно) природний газ бюджетним установам, за ціною, що становить 17052,60 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед). Враховуючи наведене, укладання договору щодо постачання природного газу необхідно проводити з ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг”. На підставі вищевикладеного, з метою забезпечення належної роботи закладу в опалювальний період листопад-грудень 2025року, керуючись підпунктом шість пункту 13 Особливостей, прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 2 розділу 1 Бюджетного кодексу України бюджетні установи – це органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Таким чином у КНП «Херсонський обласний кардіологічний центр «ХОР має усі підстави для отримання природного газу за найбільш економічно вигідною ціною.
Нормативні документи, що підтверджують наявність умов застосування закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу:
На підставі викладеного, наявні підстави здійснити закупівлю без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей (відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону з урахуванням Особливостей. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби.
ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристики придбання автоматичного біохімічного аналізатора Код ДК 021:2015 — 38430000-8: Детектори та аналізатори, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюсться на виконання постанови KMY N• 710 від 11.10. 2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний кардіологічний центр» Херсонської обласної ради.
2 . Вид та ідентифікатор продедури закупівлі: закупівля без використання електроної системи після проведення відкритих торгів, які не відбулися UA-2025-05-06-008262-а
Проведено аналіз ринку. На цьому етапі використовували запит ціни у трьох постачальників щодо ціни на даний вид товару,.
Було використано метод порівняння ринкових цін, а саме:
Після отримання певного цінового масиву всі ціни було приведено до єдиних умов, враховуючи умови поставки, умови оплати тощо. Очікувана ціна є середнім арифметичним із отриманих даних.
Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить a6o перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить a6o перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить a6o перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару. А у відповідності з пп 6 п 13 Особливостей шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Зокрема передбачено підпунктом 6 пункту 13 Особливостей коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;
Отже у КНП «Херсонський обласний кардіологічний центр» ХОР є підстава укласти договір без використання електронної системи закупівель з Товариство з обмеженою відповідальністю “Альбамед”, оскільки замовник дотримав усіх вимог, що встановлює 6 підпункт пункту 13 Особливостей. Відкриті торги по закупівлі автоматичного біохімічного аналізатора ЕХС200 (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 38430000-8 Детектори та аналізатори (НК 024:23 56669 –біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю (діагностика in verto) стаціонарний ) не відбулися по причині відсутності учасників ( індифікатор закупівлі UA -2025-05-06-008262-а)
| № п/п | Опис вимог | Наявність функції або величина параметра за технічним завданням | Відповідністьвимогам: ТАК/НІ | |
| 1. Загальні, гарантійні вимоги, вимоги до документації | ||||
| 1.1 | Декларація відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики іn vitro | Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 1.2 | Сертифікат ДСТУ EN ISO 13485:2016 «Медичні вироби – Система управляння якістю – Вимоги для регулятивних цілей». | Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 1.3 | Сертифікат аналізу FQC | Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 1.4 | Декларація EС (Директива 2011/65/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 8 червня2011 року про обмеження використання деяких небезпечних речовин
в електричному та електронному обладнанні) |
Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 1.5 | Гарантійний листа Виробника, або його представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. | Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 1.6 | Посібник або інструкція з експлуатації українською мовою | Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 1.7 | Паспорт на обладнання | Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 1.8 | Гарантійний термін експлуатації виробуз моменту введення в експлуатацію | 12 місяців, вказати гарантійний термін в гарантійному листі | ||
| 1.9 | Рік виготовлення товару | Не раніше 2024 року, вказати в гарантійному листі | ||
| 1.10 | Сертифікат сервісного інженера про навчання виданого виробником обладнання | Наявність, надати копію відповідного документу | ||
| 2. Технічні характеристики | ||||
| 2.1 | Швидкість передачі | До 240 обстежень/год | ||
| 2.2 | Методологія | Кінцева точка, фіксований час, кінетика | ||
| 2.3 | Принцип | Абсорбційна фотометрія, турбідиметрія | ||
| 2.4 | Система | Відкрита | ||
| 2.5 | Оптична система | Наявність параметру | ||
| 2.6 | Джерело світла | Галоген-вольфрамова лампа | ||
| 2.7 | Довжина хвилі | (340-800) нм, всього 12 довжин хвиль | ||
| 2.8 | Спектр поглинання | 0-4,0 абс | ||
| 2.9 | Кількість зразків | 40 позицій | ||
| 2.10 | Об’єм зразка | Від 2 мкл до 50 мкл, крок 0,5 мкл | ||
| 2.11 | Нявність пробовідбирального зонду для виявлення рівня рідини, автоматичного регулювання глибини і захист від зіткнень | Наявність параметру | ||
| 2.12 | Тип зразка | Сироватка, плазма, сеча, шлунковий сік, плевральна рідина і спинномозкова рідина | ||
| 2.13 | Реагенти | 40 позицій | ||
Товар, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. Товар, що постачається, повинен відповідати рівню, нормам i стандартам та законодавчо встановленим на території України нормам.
Гарантійний термін (строк) товару, повинен становити не менте 24 місяців, з моменту введення в експлуатацію, а також він повинен бути новим, та таким, що paнішe не експлуатувався та не використовувався