Правила перебування пацієнтів у КНП «ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» ХОР

Дотримання цих правил дозволяє пацієнту зручно та ефективно взаємодіяти з персоналом закладу.

Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є виконання всіх приписів та рекомендацій лікаря.

Заклад гарантує застосування лише дозволених на території України медикаментів та методів лікування, що відповідають Протоколам надання медичної допомоги дітям за спеціальностями, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України.

Заклад гарантує нерозголошення та збереження конфіденційності інформації щодо пацієнта.

Загальна інформація
1. Заклад надає медичні послуги у дні і години, встановлені адміністрацією.
2. Прийом пацієнтів відбувається з 08.00 до 16.00 щоденно, крім суботи з 08.00 до 13.00 протягом року відповідно до графіку роботи спеціалістів.
3. Вихідний день неділя.

Запис на прийом
1. Для надання планової медичної консультативної допомоги пацієнтам, за скеруванням лікарів первинного рівня ( районних кардіологів та терапевтів ) Система запису на консультацію до кардіолога дозволяє потрапити на прийом у день звернення пацієнта і отримати консультативний висновок..
2. Час початку лікарського прийому, вказаний у талоні, може відбуватися з невеликим очікуванням, у зв’язку з різною складністю патології і різною тривалістю консультації, яка може перевищувати передбачуваний відрізок часу, виділеного на прийом.

Правила перебування у закладі:
1. Пацієнт, який знаходиться у поліклініці, повинен доброзичливо та з повагою ставитися до персоналу та відвідувачів, не дозволяти собі грубощів, нетактовності та будь – яких проявів агресії.
2. У осінньо – зимовий період перед прийомом лікаря пацієнт зобов’язаний залишити верхній одяг у гардеробі.
3. Пацієнтам, які з’явилися на прийом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння лікар має право відмовити у наданні послуг.
4. Заборонено займатись тютюнопалінням та вживанням спиртних напоїв на території поліклініки.
5. Заборонено займатися будь-яким видом торгівлі або обміну.
6. Пацієнт зобов’язаний надавати лікарю повну інформацію щодо даного та попередніх захворювань, госпіталізацій та інших питань, що стосуються стану Вашого здоров’я.
7. У разі виникнення питань щодо якості надання медичних послуг у структурних підрозділах поліклініки, Ви можете звернутися до завідувача відділенням або висловити свої побажання чи пропозиції у Журналі скарг та пропозицій, які наявні у доступному місці у кожному підрозділі закладу.
8. У випадках порушення правил перебування у закладі, адміністрація поліклініки залишає за собою право передчасного закриття листка тимчасової непрацездатності з відповідною відміткою у ньому.

Адміністрація комунального закладу
«Обласний кардіологічний центр»